Terminy i ceny

 

Blisko Siebie to cykl poniedziałkowych praktyk, w każdym tygodniu skupimy się na  innej praktyce mindfulness.

Spotkania przeznaczone są dla każdego – tego, kto jeszcze nigdy nie spróbował praktyki uważności i tego, kto już dobrze wie jak to robić. Rozbudź w sobie ciekawość i gotowość do spojrzenia w głąb siebie.

SKORZYSTAJ JEŚLI:
-jesteś ciekawy i chcesz zobaczyć, co to jest mindfulness
-czujesz, że stres zaczyna być coraz bardziej obecny w Twoim życiu
-potrzebujesz motywacji do regularnej praktyki i wiesz, że spotkania w grupie Ci w tym pomogą
-właśnie skończyłeś kurs MBSR i masz chęć kontynuowania regularnej praktyki z grupą
– ciekawi Cię praktyka mindfulness jako narzędzie pracy ze sobą, nad własnym rozwojem

Jakie KORZYŚCI da Ci regularna praktyka MINDFULNESS?
-redukcja stresu
-rozwój świadomości emocjonalnej
-polepszenie pamięci i koncentracji
-większa kreatywność
-zmniejszenie stanów niepokoju
-przeciwdziałanie depresji
-lepszy sen, pomoc w bezsenności
-zwiększona świadomość ciała
-lepsza odporność
-radzenie sobie z bólem

JAKIE DATY I O KTÓREJ:

poniedziałki: 6.09, 13.09, 20.09, 27.09,
godzina 20.00 – 21.00

GDZIE?
platforma ZOOM – po zapisaniu się, otrzymasz ode mnie link

ILE W SIEBIE INWESTUJESZ?

120zł – 4 spotkania
Możliwe jest tylko wykupienie całości cyklu.
Jeśli opuścisz daną praktykę, pieniążki nie są zwracane.

JAK SIĘ ZAPISAĆ?

1. Wyślij do mnie email na info@mindharmony.pl lub wiadomość przez Facebook, a ja wyślę do Ciebie link z zaproszeniem na spotkanie.
2. Przelej pieniążki na konto Maria Opidowicz ING Bank 77 1050 1445 1000 0097 1150 1016
Dziękuję

Widzimy się w poniedziałki, blisko siebie 😉

 

 

Zapomniałeś co to spokój? Po koniec czerwca zaczynamy kurs MBSR, czyli Kurs Redukcji Stresu Oparty na Uważności. Właściwie to jest kurs UWAŻNEGO ŻYCIA, a redukcja stresu to efekt uboczny 😉 Przez 6 tygodni  krok po kroku będziesz poznawał/a techniki mindfulness, będziesz uczyć się jak odpuszczać i relaksować swoją głowę.

Nauczysz się jak kierować swoją uwagą tak aby nie być więźniem newsów, mediów społecznościowych, telefonu komórkowego, własnych zmartwień. Dowiesz się też jak radzić sobie ze swoimi myślami, szczególnie tymi męczącymi, i tymi które przychodzą o 2 w nocy żebyś był bardziej niewsypany/a… A przede wszystkim poczujesz długofalowe działanie medytacji. Poczujesz spokój nie tylko na poduszce medytacyjnej, ale i poza nią 😉 (Dlaczego?https://biotechnologia.pl/biotechnologia/doniesienia-naukowe/relaks-a-aktywnosc-genow,12444 i https://journals.plos.org/plosone/article?id=10.1371/journal.pone.0140212)

DLA KOGO JEST KURS MBSR?
Dla każdego kto
• doświadcza stresu związanego z pracą, życiem rodzinnym, zdrowiem, aktualną sytuacją
• odczuwa chroniczne zmęczenie czy niepokój
• ma problemy ze snem/ bezsenność
• cierpi z powodu chronicznego bólu lub choroby (np. migreny, bóle stawów, problemy układu krwionośnego, zespół wrażliwego jelita, problemy skórne spowodowane stresem)
• chce polepszyć kontakt ze sobą i z własnym ciałem – poszerzyć świadomość siebie
• czuje, że w jego życiu brakuje harmonii i balansu
• chce polepszyć jakość swojego życia oraz jakość swoich relacji
• chce poznać narzędzia, które pozwolą mu poradzić sobie z codziennymi wyzwaniami i stresem
• próbuje medytować jednak jest mu trudno utrzymać regularność praktyki i czuje, że potrzebuje wsparcia grupy i cotygodniowych spotkań aby uważność stałą się jego codziennością!

Więcej na temat korzyści praktyki mindfulness: https://mindharmony.pl/korzysci/

CO BĘDZIEMY ROBIĆ W CZASIE COTYGODNIOWYCH ZAJĘĆ?
– będziemy razem odkrywać temat zaplanowany na dany tydzień (patrz poniżej) poprzez wspólną dyskusję, pracę w parach i w małych grupach
– będziemy ćwiczyć formalną praktykę mindfulness, czyli:
body scan
różne rodzaje medytacji siedzącej
uważny ruch
uważną komunikację
uważne jedzenie
– będzie czas na dzielenie się swoimi spostrzeżeniami i doświadczeniem
– podczas każdej sesji omówimy praktykę domową  na kolejny tydzień jak i wnioski po własnej praktyce odbytej w tygodniu poprzedzającym.

TEMATY POSZCZEGÓLNYCH ZAJĘĆ:
1. Co to jest MINDFULNESS i jak może nam pomóc?
2. Percepcja i reakcja na otaczający nas świat: Jak spostrzeganie rzeczywistości wpływa na nasz stan?
3. Co to jest stres? – uświadamianie sobie wzorców reagowania na stresujące sytuacje
4. Wpływa stresu na nasze życie i strategie radzenia sobie z nim
5. Jak radzić sobie z myślami?
6. Uważna komunikacja oraz rozwijanie świadomości emocjonalnej
7. Wybór własnego stylu życia: Jak mogę rozwijać współczucie i życzliwość do samego siebie?
8. Uważne życie: Jak kultywować uważność po kursie, w naszym życiu codziennym?

ILE W SIEBIE INWESTUJESZ?

Koszt kursu: 800zł
Do 1.09  niższa cena ! – Płacisz 700zł
Jeśli po 1.09 zapiszą się dwie osoby razem, każda płaci 700zł

Warunkiem zapisania się jest wpłacenie zaliczki 150zł na konto Maria Opidowicz ING Bank 77 1050 1445 1000 0097 1150 1016 tytułem „Kurs MBSR”

Kurs ruszy jeśli będzie zapisanych min. 4 osoby.
Jeśli chcesz rozłożyć płatność na dwie raty, napisz do mnie.

CO OBEJMUJE KOSZT KURSU?
– 8 cotygodniowych spotkań w zamkniętej grupie – każde spotkanie będzie trwać 2.5 godziny, ostatnie 3.5
– codzienna praktyka domowa – 6 nagrań medytacji w formie MP3 do codziennej praktyki
– zeszyt uczestnika, czyli materiały nawiązujące do każdej sesji
– wsparcie i feedback trenera
Każdy uczestnik zapisując się na kurs ma możliwość umówienia się na darmową sesję 20-30min przez telefon lub skype aby omówić uczestnictwo oraz rozjaśnić ewentualne wątpliwości czy pytania.

GDZIE BĘDZIEMY SIĘ SPOTYKAĆ?

Spotykamy się na platformie ZOOM.
Widzimy i słyszymy się na żywo – to nie są spotkania odtwarzane, które możesz zrobić sam/a.
Jeśli ktoś nie będzie mógł być obecny na danym spotkaniu, wysyłam mu nagranie naszej sesji.

KIEDY ?
Czwartki 07.10, 14.10, 21.10, 28.10, 04.11, 18.11, 25.11, 02.12 godz. 18.00-20.30

Zbuduj nawyk, który zmieni Twoje życie!

Imagine giving yourself permission to spend the entire weekend focusing just on yourself, on your needs, and on relaxing your body and mind.

Join us in our weekend retreat in the Polish countryside near Kraków and immerse yourself in soothing yoga and meditation practices.

It’s for you if….

  • you are often stressed.
  • you find it difficult to switch off your mind.
  • you can’t deal with the thoughts in your mind
  • your body feels tense
  • you find it hard to relax and often feel tired
  • you would like to deepen your yoga and meditation practice or start doing them
  • or simply if you’d just like to relax and spend your free time with like-minded people.

How will you benefit?

  • you will learn how to relax your mind in meditation and to connect your mind and body in yoga practices
  • if you are not a beginner, you will have a chance to deepen your yoga and meditation practice
  • you will have the opportunity to get away from your everyday duties and problems and gain new perspective
  • you will give yourself some much needed time off-line
  • you will recharge your batteries
  • you will experience the power of silence

WHAT WILL YOU BE DOING?
Friday:
6-7pm: dinner
7-7.30pm: a welcoming circle
7.30-8.30pm: yoga + pranayama
8.30-9.00pm: meditation
9.00-10.00pm: tea and chatting 😊

Saturday (silent day):
7.30-8.30am: yoga
8.30-9.00am: meditation
9.00-10am: breakfast
10.00-1pm: free time for walks, reading, journaling, sunbathing…
1-2pm: lunch
2-4.30pm: free time
4.30-6pm: mindfulness session
6-7pm: dinner
7-7.30pm: evening circle and breaking the silence
7.30-8.30pm: yoga nidra session

Sunday:
8.00-9.00am: yoga
9.00-10.00am: breakfast
10.0-12.00am: gratitude meditation and a farewell circle

WHERE WILL YOU STAY?
In an old rustical house which is located in Lanckorona – a village that is 35kms away from Kraków. You will sleep in three rooms (3+3+4), there are two bathrooms in the corridor.

The house is surrounded by nature, its garden is often visited by deers and rabbits, and in the morning you can be woken up by a local rooster 😊

The house is alcohol-free.

WHAT WILL YOU EAT?
Delicious vegetarian food prepared by the host of the house Dorota. She uses seasonal and ecological vegetables, herbs and fruit. All products come from the local farmers.

If you have any dietary preferences, please let us know in the sign-up form, so that we can adjust the food to your needs.

HOW MUCH WILL YOU INVEST IN YOURSEFL AND HOW TO SIGN UP?

  • early bird discount: 750PLN if you pay an advance of 200PLN until 6.08.21
  • regular price: 850PLN if you pay an advance of 200PLN after 6.08.21

The advanced payment* should be transferred to an account:

Mind Harmony Maria Opidowicz ING Bank 77 1050 1445 1000 0097 1150 1016

The rest of the payment is paid in cash at the event.

In order to sign up, you need to make the above transfer and fill in the form: https://forms.gle/nx52Dwgdb4gtE1xx5

! Notice that due to unstable pandemic situation, there is a possibility that the event will be cancelled in case of which, your advance will be returned.

*the advanced payment is non-refundable in case of your resignation

WHAT  SHOULD YOU BRING WITH YOURSELF?

  • your own blanket (might be needed for yoga nidra and body scan)
  • a small pillow so that your head feels comfortable during the ☝️ practices
  • comfy clothes and shoes
  • we provide yoga mats and meditation pillows yet if you prefer to bring your own, feel free to do so
  • a thermal mug or a bottle for water/tea – there is a ban on using mugs or glasses in the yoga room
  • a notebook and a pen
  • curiosity and open mind 😉

WHO ARE THE TRAINERS?
Maria Opidowicz – I am a mindfulness teacher qualified by Mindful Academy and Yoga Alliance Professionals in the UK. In 2017 I created MindHarmony –  a space for mindfulness and meditation practice. I run mindfulness courses and sessions, mindfulness workshops and courses in companies as well as one2one sessions.
I’ve been regularly meditating for 11 years and I want to inspire others to meditate so that they experience greater harmony and better quality of life. I have taken part in over 100h workshops and trainings in the field of personal development and body work. I am passionate about psychology, the dynamics that drive our thinking and actions and the inner world of emotions we experience. In my free time I get away into nature, run, dance 5 rhythms and read, constantly expanding knowledge about my passions. In my regular job I teach English.

https://mindharmony.pl/about-me/

Rebeka Braxator – I’m a yoga teacher and ICF qualified coach.
Yoga has been a part of my life for almost 15 years and it helped me not only with managing stress but it also made me more mindful about the way I live my life. After completing my teacher training in India I started to do Iyengar yoga, which helped me deepen my practice. Being a very precise method, Iyengar yoga made me realise the strong connection between our mind and body and how such a small thing as changing your gaze or the position of your feet can influence your thoughts and feelings.
In the meantime, I was also working as an ESL teacher and to develop my career I decided to do a language coach training. While I was doing the training I realised that many of the principles of coaching was the same or similar to the teachings of yoga. They both were about creating consciousness to make one’s life better. That’s why I decided to combine the two and utilise the mind-body connection to teach my students how they can become more conscious in their everyday lives.

The aim of my lessons is to help you experience this connection through gentle movement and yoga nidra. It doesn’t matter if you are a complete beginner or a more advanced yogi, I’m sure you will learn something new about yourself.

We are looking forward to spending time with you 😊

See you soon!
Maria and Rebeka