Terminy i ceny

Blisko Siebie to cykl środowych praktyk, w każdym tygodniu skupimy się na innym temacie – zawsze będzie jedna dłuższa medytacja plus dodatkowe ćwiczenie czy techniki do pracy z danym tematem.  Oto plan na marzec:

I  – Uważność ciała i oddechu –praktyka skanowanie ciała i chwila uważnego ruchu
II – Medytacja na stres i niepokój + mini wykład o radzeniu sobie ze stresem
III – Medytacja miłującej dobroci + praca z trudną relacją
IV – Moje serce: wizualizacja „Ogród mojego serca” + medytacja świadomości serca
V – Uważna godzina – dwie dłuższe prowadzone praktyki

Spotkania przeznaczone są dla każdego – tego, kto jeszcze nigdy nie spróbował praktyki uważności i tego, kto już dobrze wie jak to robić. Rozbudź w sobie ciekawość i gotowość do spojrzenia w głąb siebie.

SKORZYSTAJ JEŚLI:
-jesteś ciekawy i chcesz zobaczyć, co to jest mindfulness
-czujesz, że stres zaczyna być coraz bardziej obecny w Twoim życiu
-potrzebujesz motywacji do regularnej praktyki i wiesz, że spotkania w grupie Ci w tym pomogą
-właśnie skończyłeś kurs MBSR i masz chęć kontynuowania regularnej praktyki z grupą
– ciekawi Cię praktyka mindfulness jako narzędzie pracy ze sobą, nad własnym rozwojem

Jakie KORZYŚCI da Ci regularna praktyka MINDFULNESS?
-redukcja stresu
-rozwój świadomości emocjonalnej
-polepszenie pamięci i koncentracji
-większa kreatywność
-zmniejszenie stanów niepokoju
-przeciwdziałanie depresji
-lepszy sen, pomoc w bezsenności
-zwiększona świadomość ciała
-lepsza odporność
-radzenie sobie z bólem

JAKIE DATY I O KTÓREJ:

środy: 3.03, 10.03, 17.03, 24.03, 31.03
godzina 19.00 -20.00

GDZIE?
platforma ZOOM – po zapisaniu się, otrzymasz ode mnie link

ILE W SIEBIE INWESTUJESZ?

140zł – 5 spotkań
Możliwe jest tylko wykupienie całości cyklu.
Jeśli opuścisz daną praktykę, pieniążki nie są zwracane.

JAK SIĘ ZAPISAĆ?

1. Wyślij do mnie email na info@mindharmony.pl lub wiadomość przez Facebook, a ja wyślę do Ciebie link z zaproszeniem na spotkanie.
2. Przelej pieniążki na konto Maria Opidowicz ING Bank 77 1050 1445 1000 0097 1150 1016
Dziękuję

Widzimy się w marcu, blisko siebie 😉

 

 

 

W czasie kursu MBSR nauczysz się jak kierować swoją uwagą tak aby nie być więźniem newsów, mediów społecznościowych, telefonu komórkowego, własnych zmartwień. Dowiesz się też jak radzić sobie ze swoimi myślami, szczególnie tymi męczącymi, i tymi które przychodzą o 2 w nocy żebyś był bardziej niewsypany… A przede wszystkim poczujesz długofalowe działanie medytacji. Poczujesz spokój nie tylko na poduszce medytacyjnej, ale i poza nią 😉 (Dlaczego?https://biotechnologia.pl/biotechnologia/doniesienia-naukowe/relaks-a-aktywnosc-genow,12444
https://journals.plos.org/plosone/article?id=10.1371/journal.pone.0140212)

DLA KOGO JEST KURS MBSR?
Dla każdego kto
• doświadcza stresu związanego z pracą, życiem rodzinnym, zdrowiem, aktualną sytuacją
• odczuwa chroniczne zmęczenie czy niepokój
• ma problemy ze snem/ bezsenność
• cierpi z powodu chronicznego bólu lub choroby (np. migreny, bóle stawów, problemy układu krwionośnego, zespół wrażliwego jelita, problemy skórne spowodowane stresem)
• chce polepszyć kontakt ze sobą i z własnym ciałem – poszerzyć świadomość siebie
• czuje, że w jego życiu brakuje harmonii i balansu
• chce polepszyć jakość swojego życia oraz jakość swoich relacji
• chce poznać narzędzia, które pozwolą mu poradzić sobie z codziennymi wyzwaniami i stresem
• próbuje medytować jednak jest mu trudno utrzymać regularność praktyki i czuje, że potrzebuje wsparcia grupy i cotygodniowych spotkań aby uważność stałą się jego codziennością!

Więcej na temat korzyści praktyki mindfulness: https://mindharmony.pl/korzysci/

CO BĘDZIEMY ROBIĆ W CZASIE COTYGODNIOWYCH ZAJĘĆ?
– będziemy razem odkrywać temat zaplanowany na dany tydzień (patrz poniżej) poprzez wspólną dyskusję, pracę w parach i w małych grupach
– będziemy ćwiczyć formalną praktykę mindfulness, czyli:
body scan
różne rodzaje medytacji siedzącej
uważny ruch
uważną komunikację
uważne jedzenie
– będzie czas na dzielenie się swoimi spostrzeżeniami i doświadczeniem
– podczas każdej sesji omówimy praktykę domową  na kolejny tydzień jak i wnioski po własnej praktyce odbytej w tygodniu poprzedzającym.

TEMATY POSZCZEGÓLNYCH ZAJĘĆ:
1. Co to jest MINDFULNESS i jak może nam pomóc?
2. Percepcja i reakcja na otaczający nas świat: Jak spostrzeganie rzeczywistości wpływa na nasz stan?
3. Co to jest stres? – uświadamianie sobie wzorców reagowania na stresujące sytuacje
4. Wpływa stresu na nasze życie i strategie radzenia sobie z nim
5. Jak radzić sobie z myślami?
6. Uważna komunikacja oraz rozwijanie świadomości emocjonalnej
7. Wybór własnego stylu życia: Jak mogę rozwijać współczucie i życzliwość do samego siebie?
8. Uważne życie: Jak kultywować uważność po kursie, w naszym życiu codziennym?

ILE W SIEBIE INWESTUJESZ?
Koszt kursu: 800zł
Jeśli zapiszą się dwie osoby razem, każda płaci 720zł

Warunkiem zapisania się jest wpłacenie zaliczki 150zł na konto Maria Opidowicz ING Bank 77 1050 1445 1000 0097 1150 1016 tytułem „Kurs MBSR”

Kurs ruszy jeśli będzie zapisanych min. 4 osoby.
Jeśli chcesz rozłożyć płatność na dwie raty, napisz do mnie.

CO OBEJMUJE KOSZT KURSU?
– 8 cotygodniowych spotkań w zamkniętej grupie trwających 2,5 godz.
– codzienna praktyka domowa – 6 nagrań medytacji w formie MP3 do codziennej praktyki
– zeszyt uczestnika, czyli materiały nawiązujące do każdej sesji
– wsparcie i feedback trenera
Każdy uczestnik zapisując się na kurs ma możliwość umówienia się na darmową sesję 20-30min przez telefon lub skype aby omówić uczestnictwo oraz rozjaśnić ewentualne wątpliwości czy pytania.

GDZIE BĘDZIEMY SIĘ SPOTYKAĆ?
Spotykamy się na platformie ZOOM.
Widzimy i słyszymy się na żywo – to nie są spotkania odtwarzane, które możesz zrobić sam/a.
Jeśli ktoś nie będzie mógł być obecny na danym spotkaniu, wysyłam mu nagranie naszej sesji.

KIEDY ?
Czwartki 11.03, 18.03, 25.03, 1.04, 8.04, 15.04, 22.04, 29.04
godz. 18.00-20.30

Jeśli chcesz o coś zapytać, skontaktuj się ze mną przez Facebooka lub wyślij wiadomość: info@mindharmony.pl

 

 

 

 

 

Poczytaj więcej i zapisz się na webinar.   

 

 

 

 

Poczuj jak to jest siedzieć w medytacji, leżeć w relaksacji i nie musieć nic. Dać sobie luksus bycia tylko z samym sobą, uważnie przeżywając każdą chwilę. Uwolnić głowę od myśli, obowiązków i

codziennych czynności. Spędzić weekend w domu otoczonym naturą. Po prostu być.
Zapraszamy Cię na Zimowy Relaks z Jogą i Mindfulness w Lanckoronie @lanckorona310
CO BĘDZIESZ ROBIĆ?
Z każdą uważną chwilą będziesz w coraz większym wyciszeniu i ukojeniu.
W sobotę proponujemy dzień cichy- bez rozmów, korzystania z telefonu. Poczujesz moc ciszy i dasz odpocząć głowie.
PIĄTEK:
18.00 -19.00– kolacja
19.00-21 – przywitanie + medytacja + relaksacja
SOBOTA – DZIEŃ W CISZY:
7.30-8.30 – praktyka jogi
8.30- 9.00 – praktyka medytacji
9.00-10.00 – śniadanie
10.00- 13.00 – spacer w ciszy + czas wolny
13.00-14.00 – obiad
14.00-16.00 – siesta
16.00-17.30 – praktyka mindfulness
18.00-19.00 – kolacja
19.00-20.30 – medytacja i krąg (wyjście z ciszy)
20.30-21.00 – relaksacja
21.00 – wspólne rozmowy przy kominku
NIEDZIELA:
8.00-9.00 – praktyka joga
9.00-10.00 – śniadanie
10.00 -12.00 – medytacja wdzięczności, krąg i pożegnanie
CO BĘDZIESZ JEŚĆ?
Pyszne wegetariańskie/wegańskie jedzenie zachwalane przez każdego kto odwiedza Lanckoronę310.
Twój brzuszek będzie zadowolony.
Nietolerancje i alergie pokarmowe również uwzględnimy, tylko daj nam znać w formularzu zapisów.
GDZIE BĘDZIESZ SPAĆ?
W jednym z trzech pokoi, do wyboru: dwa pokoje 3 osobowe i jeden pokój 4 osobowy. Dwie łazienki
na korytarzach. Weź swój ręcznik.
CO ILE KOSZTUJE?
550zł za całość przy wpłacie zaliczki *150zł 31.01.2021
650zł za całość przy wpłacie zaliczki *150zł po 31.01.21
Zapisy do 10.02.21. Warsztaty odbędą się przy zapisie min. 6 osób.
Jeśli restrykcje związane z COVID-19 nie pozwolą na to aby warsztat się odbył, zaliczki są zwracane.
Grupa to max. 10 osób.
*w przypadku Twojej rezygnacji zaliczka nie jest zwracana
CO ZROBIĆ ŻEBY SIĘ ZAPISAĆ?
1. wypełnij formularz:
http://bit.ly/zimowy_relaks_zapisy
2. wpłać zaliczkę tytułem „joga i mindfulness” (kwota i terminy powyżej) na konto: Mind Harmony Maria Opidowicz ING Bank 77 1050 1445 1000 0097 1150 1016
Dojazd we własnym zakresie. Jak jedziesz autem i masz miejsce daj nam znać. Pomożemy was połączyć.
Jeśli masz pytania, pisz śmiało:
Marysia: info@mindharmony.pl
Kasia: projektjestem@gmail.com
KTO CO PROWADZI:
Praktyka mindfulness: Maria Opidowicz – jestem nauczycielem mindfulness certyfikowanym przez
Mindful Academy i Yoga Alliance Professionals w UK. Od 10 lat regularnie medytuję i chcę zarażać tą praktyką innych, aby tak jak ja doświadczyli większej harmonii i lepszej jakości życia. Wzięłam udział w ponad 100h warsztatów i szkoleń z zakresu rozwoju osobistego, pracy z ciałem i uważności. Pasjonuje mnie psychologia, człowiek i jego emocje oraz nasze mechanizmy działania i myślenia. W wolnych chwilach uciekam do natury, biegam, tańczę 5 rytmów i czytam, cały czas zgłębiając wiedzę na temat moich pasji. Na co dzień jestem lektorką języka angielskiego. Więcej o mnie i moim ‘dlaczego’ dowiesz się tu:
https://mindharmony.pl/o-mnie/
Praktyka Jogi: Katarzyna Smołucha – ukończyłam:
• kurs nauczycielski- 200 Hour Yoga Alliance Teacher Training Course Quaternity Yoga School
• “Yoga Nidra- wprowadzenie” u prof. Lesława Kulmatyckiego i Magdy Grocholskiej
• “Total Yoga Nidra Immersion Experience” u Pawła Kwaśniewskiego
• Akademię Praktyków Jogi (GWSH, Centrum Terapii Holistycznych Katowice)
• kurs jogi-doskonalący u Olgi Szkonter (Kraków)
• 8-tygodniowy Kurs Uważności – Mindfulness (Kraków).
• obecnie jestem w trakcie Akademii Medytacji pod kierunkiem prof. Lesława Kulmatyckiego.
Technikę jogi nidry poznałam u Anji z Sutra- Klasyczna Joga i Medytacja, u której stale się uczę. Poszerzam swoją wiedzę i doświadczenie biorąc udział w kursach, warsztatach, zajęciach oraz odosobnieniach. Praktykuję jogę i medytację od 5 lat.
Joga dla mnie jest nieustanną podróżą w swoje jestem. Jest spotkaniem ze sobą. Obserwowaniem jakości,
zmian i odczuć. Poznaniem, doświadczeniem, czuciem balansu i harmonii, tam w środku. Kocham spędzać czas nad morzem i w lesie. Jestem zafascynowana przyrodą i światem roślin. Współpracuję z Jalla! odzyskaj ciało, Białą Drogą oraz Centrum Kobiet LaLoba Care&Activity.
Zapraszamy do wspólnej praktyki!
Z miłością,
Marysia i Kasia