Terminy i ceny

 

 

 

 

 

 

DATY SPOTKAŃ:
30.04., 07.05., 14.05., 21.05, 28.05, 4.06, 11.06, 18.06

w godzinach 18.00 -20.30

MIEJSCE:
Twój Dom
platforma ZOOM

KURS MBSR 8 TYGODNI ONLINE:
– spotkania online w zamkniętej grupie max. 10 osób
– widzimy i słyszymy się na żywo – to nie są spotkania odtwarzane, które możesz odbyć sam/a z komputerem
– każde spotkanie trwa 2,5 godziny
– jeśli ktoś nie będzie mógł być obecny na danym spotkaniu, wysyłam mu nagranie naszej sesji
– oprócz tego, że jesteś w domu i nie przyjeżdżasz do Studia żeby się z nami spotkać, forma kursu jest taka sama – dużo praktyki, wiedzy, dyskusji, wymiany doświadczeń, praktyki samodzielnej pomiędzy sesjami. PRZECZYTAJ OPIS KURSU PONIŻEJ!
– 16.04 odbędzie się darmowe spotkanie orientacyjne na zoomie -będzie można wypróbować to narzędzie online, praktykę mindfulness i mnie jako nauczyciela 😉 https://www.facebook.com/events/2661839330752617/
Jeśli nie jesteś na Facebook’u, napisz do mnie email na info@mindharmony.pl z prośbą o link do spotkania!

Ile W SIEBIE inwestujesz?
Ze względu na obecną sytuację cena kursu jest o 20% tańsza – koszt całego kursu 750 zł.
Jeśli zapisują się dwie osoby jednocześnie, każda płaci 700zł.
Możliwość rozłożenia płatności na dwie raty: 300 i 350zł.
Warunkiem zapisania się jest wpłacenie zaliczki 150zł na konto Maria Opidowicz ING Bank 77 1050 1445 1000 0097 1150 1016
Kurs ruszy jeśli będzie zapisanych min. 4 osoby.

…NO I W KOŃCU POCZYTAJ 👇 CO DOKŁADNIE BĘDZIE SIĘ DZIAŁO, JAK I DLACZEGO SKORZYSTASZ Z NASZYCH SPOTKAŃ 😉

“To nie tyle świat jako taki naraża nas na zwiększone ryzyko zachorowania, lecz my sami poprzez to, jak postrzegamy i myślimy o tym, co nam się przydarza. ”
Jon Kabat Zinn – twórca programu MBSR

DLA KOGO JEST KURS MBSR?
Dla każdego kto
• doświadcza stresu związanego z pracą, życiem rodzinnym, zdrowiem
• odczuwa chroniczne zmęczenie czy niepokój
• ma problemy ze snem/ bezsenność
• cierpi z powodu chronicznego bólu lub choroby (np. migreny, bóle stawów, problemy układu krwionośnego, zespół wrażliwego jelita, problemy skórne spowodowane stresem)
• chce polepszyć kontakt ze sobą i z własnym ciałem – poszerzyć świadomość siebie
• czuje że w jego życiu brakuje harmonii i balansu
• chce polepszyć jakość swojego życia oraz jakość swoich relacji
• chce poznać narzędzia, które pozwolą mu poradzić sobie z codziennymi wyzwaniami i stresem
• próbuje medytować jednak jest mu trudno utrzymać regularność praktyki i czuje, że potrzebuje wsparcia grupy i cotygodniowych spotkań aby uważność stałą się jego codziennością!

Więcej na temat korzyści praktyki mindfulness: https://mindharmony.pl/korzysci/

CO BĘDZIEMY ROBIĆ W CZASIE COTYGODNIOWYCH ZAJĘĆ?
– będziemy razem odkrywać temat zaplanowany na dany tydzień (patrz poniżej) poprzez wspólną dyskusję, pracę w parach i w małych grupach
– będziemy ćwiczyć formalną praktykę mindfulness, czyli:
body scan
różne rodzaje medytacji siedzącej
uważny ruch
uważną komunikację
uważne jedzenie
– będzie czas na dzielenie się swoimi spostrzeżeniami i doświadczeniem
– podczas każdej sesji omówimy zadanie domowe na kolejny tydzień jak i wnioski po praktyce odbytej w tygodniu poprzedzającym

TEMATY POSZCZEGÓLNYCH ZAJĘĆ:
1. Co to jest MINDFULNESS i jak może nam pomóc?
2. Percepcja i reakcja na otaczający nas świat: Jak spostrzeganie rzeczywistości wpływa na nasz stan?
3. Co to jest stres? – uświadamianie sobie wzorców reagowania na stresujące sytuacje
4. Wpływa stresu na nasze życie i strategie radzenia sobie z nim
5. Uważna odpowiedź vs. automatyczne reagowanie: Jak radzić sobie z myślami?
6. Uważna komunikacja oraz rozwijanie świadomości emocjonalnej
7. Wybór własnego stylu życia: Jak mogę rozwijać współczucie i życzliwość do samego siebie?
8. Uważne życie: Jak kultywować uważność po kursie, w naszym życiu codziennym?

CO OBEJMUJE KOSZT KURSU?
– 8 cotygodniowych spotkań w zamkniętej grupie trwających 2,5 godz.
– codzienne zadania domowe
– 6 nagrań medytacji w formie MP3 do codziennej praktyki
– zeszyt uczestnika, czyli materiały nawiązujące do każdej sesji
– wsparcie i feedback trenera
Każdy uczestnik zapisując się na kurs odbywa darmową sesję 20-30min przez telefon lub skype aby omówić uczestnictwo oraz rozjaśnić ewentualne wątpliwości czy pytania.

TRENER:
Maria Opidowicz – jestem nauczycielem mindfulness certyfikowanym przez Mindful Academy i Yoga Alliance Professionals w UK. Od 10 lat regularnie medytuję i chcę zarażać tą praktyką innych, aby tak jak ja doświadczyli większej harmonii i lepszej jakości życia. Wzięłam udział w ponad 100h warsztatów i szkoleń z zakresu rozwoju osobistego i pracy z ciałem. Pasjonuje mnie psychologia, człowiek i jego emocje oraz nasze mechanizmy działania i myślenia. W wolnych chwilach uciekam do natury, biegam, tańczę 5 rytmów i czytam, cały czas zgłębiając wiedzę na temat moich pasji. Na co dzień jestem lektorką języka angielskiego.
Więcej o mnie i moim ‘dlaczego’ dowiesz się tu:
https://mindharmony.pl/o-mnie/

„Tysiąc-milowa podróż zaczyna się od pierwszego kroku.” – Konfucjusz
Decydujesz się na pierwszy krok?

LICZBA MIEJSC OGRANICZONA!

 

 

 

 

 

 

 

Wyobraź sobie, że potrafisz wybierać to na czym chcesz się skupić, a Twoja koncentracja pozwala Ci dokończyć każde zadanie, choć ze wszystkich stron jesteś bombardowany rozpraszaczami: wiadomości, telefony, notyfikacje z aplikacji, komórka, komputer, lista rzeczy do zrobienia… Być może masz wrażenie, że technologia wprawia Cię w obłęd i ma nad Tobą kontrolę. Jakby to było mieć nad nią kontrolę, dlatego że jesteś w stanie zarządzać swoją silną wolą i swoją UWAGĄ.
Wyobraź sobie, że zachowujesz spokój gdy rozmawiasz z szefem, idziesz na pierwszą randkę albo koleżanka, która zawsze podnosi Ci ciśnienie, znów chce zwrócić na siebie uwagę.. . I ten spokój jest w Tobie nie dlatego, że stresujące sytuacje nie pojawiają się już w Twoim życiu, ale dlatego że Ty inaczej się w nich czujesz. Zatrzymujesz się, rozpoznajesz co tak na Cebie wpływa, czujesz co dzieje się w Twoim ciele i wybierasz jak chcesz potraktować tego ‘stresora’. Już nie reagujesz z automatu jakby ktoś przycisnął guzik w Tobie.
Wyobraź sobie, że wiesz jak zdystansować się do swoich myśli i nie dajesz im wpływać na Twoje samopoczucie. Znasz efekt kuli śniegowej? Pojawia się jedna myśl, za nią następna i kolejna i nawet nie wiesz kiedy, każdy zakamarek Twojego umysłu jest wypełniony historią, która pewno i tak jest tylko fikcją. Nasze umysły lubią iluzje! Co więcej, te myśli pustoszą Twoje ciało z energii do działania i zabierają klarowność widzenia tego jak sprawy się naprawdę mają. Tak nie musi być. Zobaczysz, że jesteś w stanie oderwać się od swoich myśli!
Wyobraź sobie, że czujesz luz i przepływ w Twoich relacjach czy to z partnerem, dzieckiem, przyjacielem, szefem, czy panią kasjerką w sklepie. Słuchasz z cierpliwością bo widzisz jaką radość daje drugiej osobie to, że jesteś z nią i tylko z nią kiedy ona do Ciebie mówi. Poznajesz siebie i swoje potrzeby lepiej i dzięki temu potrafisz zobaczyć też drugą osobę we wszystkich jej kolorach, wsłuchać się w jej potrzeby. ..a to dlatego że dajesz sobie i innym UWAGĘ i wiesz jak to robić bo trenujesz mindfulness 😉

Zapraszam Cię na cykl 4 spotkań MINDFULNESS. Będzie o tym wszystkim co na górze, a przede wszystkim będzie praktyka i dzielenie się doświadczeniem. Będzie medytacja siedząca, uważny ruch, body scan i nieformalna praktyka, czyli uważne bycie w swoim życiu 😉

Każde spotkanie potrwa 2,5 godziny i będzie poświęcone innemu tematowi:
1. Mindfulness a koncentracja – wprowadzenie do uważności: 6.04
2. Mindfulness a stres: 20.04
3. Mindfulness a myśli i emocje: 27.04
4. Mindfulness a relacje i komunikacja: 04.05

Zaczynamy o 19.00 i kończymy o 21.00

Zapraszam do udziału w pojedynczych zajęciach, a najlepiej w całym cyklu! 😊 Liczba miejsc ograniczona.

PROWADZĄCA:
Maria Opidowicz – jestem nauczycielem mindfulness certyfikowanym przez Mindful Academy i Yoga Alliance Professionals w UK. Od 9 lat regularnie medytuję i chcę zarażać tą praktyką innych, aby tak jak ja doświadczyli większej harmonii i lepszej jakości życia. Wzięłam udział w ponad 100h warsztatów i szkoleń z zakresu rozwoju osobistego i pracy z ciałem. Pasjonuje mnie psychologia, człowiek i jego emocje oraz nasze mechanizmy działania i myślenia. W wolnych chwilach uciekam do natury, biegam, tańczę 5 rytmów i czytam, cały czas zgłębiając wiedzę na temat moich pasji. Na co dzień jestem lektorką języka angielskiego.
Więcej o mnie i moim ‘dlaczego’ dowiesz się tu:
https://mindharmony.pl/o-mnie/

MIEJSCE:
* Spotykamy się na ZOOMie. Być może po skończeniu kwarantanny, zajęcia pod koniec kwietnia lub na początku maja odbędą się:
Biała Droga
Ul.Biała Droga 4/6
Kraków

CO ZE SOBĄ WZIĄĆ?
otwartość, ciekawość, gotowość odpuszczenia i podarowania sobie czasu tylko dla siebie oraz wygodny strój!

TWOJA INWESTYCJA W SIEBIE:
Koszt jednego spotkania – 20 zł
Koszt całego cyklu: 80 zł
Aby się zapisać i zająć miejsce na danym spotkaniu należy wpłacić całą kwotę na konto ING Bank 77 1050 1445 1000 0097 1150 1016 Maria Opidowicz Mind Harmony i wysłać do mnie wiadomość z prośbą o link do spotkania.

DO UWAŻNEGO SPOTKANIA 🙂
Marysia